27 Temmuz 2013 Cumartesi

PRATİK EKLER PASTA


    Özellikle çocukların bayılacağı,yapımı oldukça kolay bir lezzet....



malzemeler
30 adet kedi dili bisküvi(15 adet ekler için)
1 kase süt (kedi dillerini ıslatmak için)

iç kreması için:
2,5 su bardağı süt
4 yemek kaşığı un
5 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı margarin
vanilya

üzeri için:
1 poşet kakaolu puding
çikolata parçaları
  
İç kremasının malzemelrini ocağa alıp pişiriyoruz,koyu kıvamlı bir krema elde ediyoruz.Kedi dillerinin 15 tanesini süte bulayıp borcama aralıklarla diziyoruz,üzerlerine bir kaşık yardımıyla hazırladığımız iç kremadan koyuyoruz.Diğer kedi dillerini de süte bulayıp krema koyduğumuz kedi dillerinin üzerine kapatıyoruz.1 poşet kakaolu pudingi üzerinde yazan tariftekinden biraz daha koyu kıvamlı pişiriyoruz(sütünü azaltarak).Sıcak olacak şekilde hazırladığımız eklerlerin üzerine gezdiriyoruz.En üstünü çikolata parçaları yada istediğiniz herhangi bir malzemeyle süsleyebilirsiniz. Afiyet olsuuun:)




5 yorum:

  1. Bayılırım eklere :)) hemen pratik tarifini deneyeceğim:)
    blogunu izlemeye aldım bana da beklerim:))
    bahcembenim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de denemiştim müthiş olmuş...
    Ellerine sağlık ,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler...sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  4. bende kedi dili bisküvisiyle ne yaparım diye düşünüyordum. Güzel fikir. yarın mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık. benim bloğada beklerim.
    http://safagindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz,teşekkür ederim hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil